Arkadaşlar Ben bu oyunu torrent lerden indirdinm oyunda hiçbi sorun yok herşey guzel tek sorun ing. olmaması oyunu kurarkende 3 dil çıkıyor almanca italyanca ve fransızca ben almanca kurdum oyunuole oynuyorum ...Sizlere ve Forum yoneticilerine sorum şu Ben Bu oyunu Nasıl ingilizce yaparım ??? Şimdiden Teşekkurler....