Pes 5'i sorunsuz oynuyordum hicbir problem yoktu, 1 ay evvel falan bir gün açtım youn normal açılıyor, takımlar seçiliyor, formationa girdiğim an oyun donup kalıyor, ve masaüsütne de çıkamıyorum, öyle kalıyor mecburen bilgisayarı kapatıp açıyorum, yama falan yuklu deil sadece 3 buyukler chants pack yuklu, acaba ondan mı? ama ben evdeki diğer bilgisyarda yine 3 buyukler chants packle hic sorunsuz oynuyordum, boyle birseyle karsilasan var mı lutfen yardım....