Hepisi iyi aslında ama hepisinin görevi farklı bu futbol görüşünüzün nası olduğuna bağlı ben defansı sağlam tutup daha sonra gol atma düşüncesinde futbolun bna dha iyi gibi geldi.Tüm transferleri ayrı değerlendirmek lasım..
Tümer Metin:gerek yoktu bence
Uğur Boral:iyi yedek olur aslında sol bek bile oynayabilri
Diego Lugano:zaten yazdım
Edu Dracena:bknz lugano:)
Mateja Kezman:hiç bir yorum yapamıorum:Dbilemicem ya çok bşarlı olck yada başarsız
Deivid de Souza:TSL de çoşar gibi gelio
bence bole ama en memnun edenLugano ve Dresena bunalrdan