selam.
ben hazır formalardan hoşlanmadım, forma değiştimi düzeltemiyoruz. bu oyunun forma ların tamamının düzeltilebildiği bir option file mı deniyor ne , o hali var mı? ayrıca onu dvd-cdye nasıl aktarırım? bendeki oyunun üzerine mi aktaracağım?
option file ı usb bellek aracılığıyla nasıl ps2 ye akatrırırm??