kollardaki adidas çizgileri hatalı.. sadece sağ kısa kol ve kaptan kısa koluna yapmışsın çizgileri =) diğer kollara yapmamışsın.. yaptığın çizgiler de alakasız biyerde gözüküyo oyunda (kolun arkasında sanırım) onları ortala ve diğer kollara da yap o çizgilerden;) ilk çalışman için iyi.. yaptıkça geliştirirsin kendini;)