Bobo_ izledinizmi bilemem...buyurun video 1 eylül tarihli... http://uk.media.xbox.ign.com/media/842/842303/vids_1.html ve PC için de videolar var,buyurun; http://media.pc.ign.com/media/842/842307/vids_1.html
Bobo_ yenisi-direkt link http://webfile.ru/git/498149266/fifa07_2006_08_30_16_21_13_48.avi web site http://webfile.ru/1085713
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat Destek verelim demoyaa Haydii demo haydi demo haydieeee tam zamanı tam zamanı şimdieee:) resmi forumda demo ile ilgili açılan tüm konular kilitleniyor.
cankanft Orjinal Mesajı Yazan: HuZZe_ToKaTT yenisi-direkt link http://webfile.ru/git/498149266/fifa07_2006_08_30_16_21_13_48.avi web site http://webfile.ru/1085713 Bu video'da kalecilerin hala düzelemediğini anlatıyor sanırım:D
Kerim Orjinal Mesajı Yazan: cankanft Orjinal Mesajı Yazan: HuZZe_ToKaTT yenisi-direkt link http://webfile.ru/git/498149266/fifa07_2006_08_30_16_21_13_48.avi web site http://webfile.ru/1085713 Bu video'da kalecilerin hala düzelemediğini anlatıyor sanırım:D sadece kaleciler değil ea hiç bir şeyi düzeltmemiş :)
Immune Çok fark olmasa da güzel..İlk gol çok hoşuma gitti benim çaprazdan atılan..İnşallah böyle çeşit çeşit goller olur..
RuBeLLiOuS ya kaleciler için umutlanmıştım ama bir değişiklik yok saçmasapan goller yiyio yine böle oluncada çook sıkıcı oluyo
EATR_Wolf Orjinal Mesajı Yazan: kk9 ya kaleciler için umutlanmıştım ama bir değişiklik yok saçmasapan goller yiyio yine böle oluncada çook sıkıcı oluyo Yahu göstersene bana bir tane yediği saçma golü.Ben iddia ediyorum sen bir video bile izlemedin ve az sonra başlayacaksın PES 4>FIFA 07 diye...
LORD OF THE PES Orjinal Mesajı Yazan: Galatasaray SK Orjinal Mesajı Yazan: kk9 ya kaleciler için umutlanmıştım ama bir değişiklik yok saçmasapan goller yiyio yine böle oluncada çook sıkıcı oluyo Yahu göstersene bana bir tane yediği saçma golü.Ben iddia ediyorum sen bir video bile izlemedin ve az sonra başlayacaksın PES 4>FIFA 07 diye... bence bilip bilmeden yorum yapma izlemeden yorum yapacağını pek sanmıyorum üstelik beğenmemiş olabilir
LORD OF THE PES ben oyunda köklü bi değişim göremedim eğer bu son haliyse tek farklı ve iyi yanı tsl olucak sanırım umarım videodakilerden daha farklı ve iyi bir oyun sunar bize EA (((bu arada demodan ve çıkış tarihinden bilgi verebilicekler varsa!!!)))
cankanft Orjinal Mesajı Yazan: Galatasaray SK Orjinal Mesajı Yazan: kk9 ya kaleciler için umutlanmıştım ama bir değişiklik yok saçmasapan goller yiyio yine böle oluncada çook sıkıcı oluyo Yahu göstersene bana bir tane yediği saçma golü.Ben iddia ediyorum sen bir video bile izlemedin ve az sonra başlayacaksın PES 4>FIFA 07 diye... http://webfile.ru/git/498149266/fifa07_2006_08_30_16_21_13_48.avi Bunu izle dostum anlarsın:D
LORD OF THE PES Orjinal Mesajı Yazan: cankanft Orjinal Mesajı Yazan: Galatasaray SK Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: kk9 ya kaleciler için umutlanmıştım ama bir değişiklik yok saçmasapan goller yiyio yine böle oluncada çook sıkıcı oluyo Yahu göstersene bana bir tane yediği saçma golü.Ben iddia ediyorum sen bir video bile izlemedin ve az sonra başlayacaksın PES 4>FIFA 07 diye... http://webfile.ru/git/498149266/fifa07_2006_08_30_16_21_13_48.avi Bunu izle dostum anlarsın:D ben bunu izliyemiyorum yaff