cimbom0101 evet bu programi nasil calistirabilirim yardimlarinizi bekliyorum yukluyorum yukledikten sonra masaustune gelen seye basiyom ama acilmiyor ya da ben mi yanlis yapiyorum bir el atin su konuya 2 kez aciyorum
...MeLo_EnEs... abi link silinmiş :D bu creation center için bi link koyarmısınız indiremedimde lütfen bide açıklama :D çok şey istedim biliyorum ama yardımınıza ihtiyacım var cimbom0101 gibi
LuNaT1C enes kardeş creation center bendede açılmadı daha sonra araştırdım:) net frame work adlı programı indirip kuruccan sonra çalışır;) http://www.inndir.com/program.php?id=30571