3.5 milyon Euro bonservis bedeli ile gelen Ailton, 300 bin Euro bedelle Sırbistan'ın Kızılyıldız takımına transfer oldu
Beşiktaş’ın geçen sezon başında büyük umutlarla transfer ettiği, ancak bir türlü verim alamadığı yıldızı Ailton’la yolları tamamen ayrıldı. 3.5 milyon Euro bonservis bedeli ile gelen, geçtiğimiz yıl devre arasında Hamburg’a kiralanan Brezilyalı, 300 bin Euro bedelle bir dönemin efsane kulüplerinden Kızılyıldız’a transfer oldu. Belgrad temsilcisinin golcü oyuncusu Zigiç, İspanya’nın Santander takımıyla anlaşınca, Beşiktaş’ın sorunlu Sambacısı dün Sırbistan temsilcisine imza attı.
Kurtulduk ama 10'Da bir fiyatına:(Kazığı yedik resmen
Çok pardon arkadaşlar bi anlık dalgınlığıma gelmiş başka konu varmış çok özürdilerim
http://soccercenter.net/forum/konu/70986/Besiktas-a-Ailton-mujdesi-./