seni süresiz banlamak gerekio he...ne zorun war nan bizi üzmeye...:(luciyi unutmucas hiçç...141 maç 18 gol 7 asist..bi defans oyuncusu için güzel istatistik.ama bize defans yapıcak defans gerekliydi..yoksa lucinin kalmasını çok isterdim..yolun açık olsun fabio....seni sewioruz..