walla arkadaşlar ben de burda sizi takip ediyorum ben de buraların yerlisiyim ancak hç bu konuya msj attığımı hatırlamıyorum.n'olursunuz beni yadırgamayın:o
şunu da söliyim ben fanatik fenerliyim ve ş.saraçoğlunu bekleyen kişilerdenim.sabırsızlanıyorum.bunu beklerken ben de farklı bir yerden ş.saraçoğlu buldum.çok dandik bişi ama yinede işime yarıyo.tribünde fenerbahçe yazmıo, çimler rezalet(parazitlenmiş gibi), türkçe tek şey efes pilsen ve avea yazısı o kadar.bi de tribün rengini sarı lacivert yapmışlar ama ben hiç beğenmedim.yasin abi ş.saraçoğlunu hazırlarken ben de zamanımı bununla geçiştiriyorum.isterseniz size de verebilirim ama baştan söliyim REZALET BİR STAD. adresim alper-guler@hotmail.com;)
yasin abi sakın sende yanlış anlama sadece sen o stadı yaparken ben de ark.lara sıkıntısının geçmesi için bişiler yapıorum.senin stadın onunkine bin basar:D ;)