.OsMaN. KaYaSiN 86 kardes simdiki haliyle bile süper olmus bittiği zaman kimbilir nasıl olcak ellerine sağlık ... :D
Emre1991 kardes ben de kitserver stadiums bölümü yoqqq sen sunu dkz patch halinde yayınlarmısınnnn!!???
mehmedinho50 "stadiums" dosyasini kendin yapacaksin ve icerisine yasin in upload ettigi dosyayi ekleyeceksin. bukadar. ;)
mehmedinho50 yok yaw valla dkz ile cok ters bence :D 50 dosya upload edeceksin :confused: en iyisi daha kitserver. dosya hazir sadece stadiums diye dosya ac, yasinin hazirladigi kitserver icin stad dosyasini icine at :p
06telo alisamiyenin stadium serverli versiyonuna başka bir stadiumserverli daluz stadının çimlerini nasıl ekliyebiliriz.Dkzden yapılırda ben stadiumserverden oynamak istiyorum.teşekkürler...
deydey34 *arkadaşım ben takip edemedimde 2 aydır acaba fb stadyumu kaçta bide başka stadlarda yaptınız mı?*
Berkay15 arkadaslar galatasaray tezahuratlarini ariyorum.sitedeki dosyalar calismio.ilgilenirseniz sevinirim.
ali_ozen_41 kardeş seyirciyi çok yakın yap yanlız o zaman herkes indirir başka türlü eskisinin aynısı gibi olur
ali_ozen_41 yhaa ali sami yen i koy artık yayına abiiii...artık atıcaz sıkıntıdan kendimizi camdann yhaaa..fener bile oldu gs hala olmadı nasıl iştir bu anlamdım gitti.bide seyirciyi yakın yaptın inşallah abi...
samuray18 Atatürk Olimpiyat stadı nezaman yayınlanacak LÜTFEN bi cevap çoook uzunzamandır o stadı arıyorum pes 6 ya çıktığından haberdar olmak istiyorum Yapan ARKADAŞA GÖNÜLDEN TEŞEKKÜRLER ALLAH RAZI OLSUN:)