berat1907 ARKADASLAR YABANCİLARİN 1 SENE İÇİNDE TÜRK UYRUĞUNU ALMASİNİ YAPABİLİRMİYİZ YADA BULABİLİRMİYİZ?
Makaay Arkadaşım konu baslıgını içerikle alakalı seciyoruz,bu seferlik düzenledim,bir dahaki sefere konun kilitlenecektir. Editörden ayarlarabilirsin bunu.Ama her yabancının 1 senede türk olması gibi bişey olmaz yinede,oyuncuya baglı bir olay
chagdash Yok arkadaşım 1 yılda olamıyor tr de 5 yıl sonra ancak geçiyorlar o da kendiliğinden oluyor ben bir çok futbolcuya rastladım haberinide alabiliyosun
EaGLeBoY editörden ayarlıyorsun 2 yılda türk oluyor benim oyunumda mesela türk milli takımına bile giriyorlar genç oyuncular alıp hiç milli olmamış oldukları için
Omerdinho 5 yil oynarsa bir futbolcu.. 6. sezonun baslarinda turk vatandasligina geciyor otomatik olarak
ankserum Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Arkadaşım konu baslıgını içerikle alakalı seciyoruz,bu seferlik düzenledim,bir dahaki sefere konun kilitlenecektir. Editörden ayarlarabilirsin bunu.Ama her yabancının 1 senede türk olması gibi bişey olmaz yinede,oyuncuya baglı bir olay kardeş bari editörü nereden nasıl yaparak yazsaydın ben 3 yıllık yapacam ama editör ayarlarını değiştiremidim yardım etsen
m_balgo data editor dan türkiye ligine geliyosun ordan lig özelliklerinde "years to gain nationality" (vatandaşlık alma için gereken yıl) bölümünden ayarlıyorsun..