Gıcığım MSN'e.. MSN kullanıyorum çünkü şu an herkes orada.. ICQ, MSN den 100 kat 1000 kat daha iyi fakat ne yapalım herkes orada
hey gidi günler alt + s ile mesaj gönderir.. 34689235 satır nick yazardık. ne aradığımızı söylerdik.. Hatta 6 haneli icq uin kullanır 7-8 haneli olanları ti ye alırdık.. hatta öyle manyaklar görmüştüm ki arabasının arkasına icq numarasını yazmıştı.
yok MSN bi kere okunuş bakımından herkes farklı farklı söylüyor.. Açılımı ingilizceyken, bütün millet niye meesenee der onu da anlamıyorum.. oysa ki ICQ da böyle bir şey yoktu. herkes aysikü der. aysikü okurdu.. daha fazla farklı okunuş şekilleri: mesane, emsene
Ayrıca MSN yavaştır.. icq böyle miydi? hey gidi hey.. 2.5 sene boyunca icq kullandım bir kere de "düştüm lan" diyalogu yapmadım. msn de her gün gidip gidip gelirken ben çıldırıyorum..
Ama ne olursa olsun elimiz mahkum.. Çünkü tanıdığım bir çok insan MSN kullandığı için bende MSN kullanmak zorundayım. Ha 1-2 sene sonra Skype çok ünlü olur ona geçerim.. Alemin kralı ICQ dur her zaman