ewt NIKE_Freestylers bu yamayı yükledim ve güzel bi yama aa sadece nike formaları ligde geçerli oluyo yani ben dallas ı seçtiğimde formalar siyah ve beyaz olmak üzere iki forma var formalar düz sade bi şey ama takımların forması değil yani dediğim şuki yamayı oyunu silmeden nasıl kaldıra bilirim ve yatta formaları nasıl eski haline getire bilirim yardım ederseniz sevinirim:D