"BAŞI SIKIŞAN OYUNA ALIYOR!.."

İstanbul'da Bioder firmasının Bioxcin'in ürününün tanıtımı için katıldığı toplantının ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Yattara, iyi oynamasına rağmen neden yedek kaldığını şöyle açıkladı: "Ben hiçbir zaman neden yedek kaldığımı anlamıyorum. Ama onların tercihidir saygı duymak gerekir. Ancak ben inanıyorumki her hoca ne zaman oyun zora giriyor. Sıkıntıya giriyor beni oyuna alıyor. Ben profesyonel futbolcuyum" Transfer teklifi alıp almadığı şeklindeki bir soruya ise Yattara, "Ben şu anda Trabzonspor'un sözleşmeli futbolcusuyum. Sözleşmem devam ediyor. Herşey olabilir ama sözleşmem bulunuyor" diye yanıt verdi.
Sakatlığından dolayı 4-5 hafta sahalardan uzak kalacağını dile getiren Yattara, Osasuna ile oynanacak UEFA Kupası maçında forma giyemeyeceği için üzgün olduğunu belirterek, "Bu sakatlık beni üzdü. İspanya takımı ile oynayacağım maçta forma giyemeyeceğim. Bugün sakatım ama ilerleyen günlerde iyileşirim. Benim yerime oynayacak arkadaşlarım benim yokluğumu aratmazlar" diyerek sözlerini tamamladı.