Beşiktaş'a Ailton müjdesi !..
Beşiktaş, elinden çıkarmakta zorlandığı Ailton'dan sonunda kurtuldu.. Siyah beyazlılar, Brezilyalı oyuncuyu 300 bin Euro karşılığında Kızılyıldız takımına verdi..

Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş.'den İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'na gönderilen yazıda, ''Şirketimiz profesyonel futbolcularından Ailton Goncalves da Silva'nın, Sırbistan futbol takımlarından Kızılyıldız ile yapılan görüşmeler neticesinde 300 bin Euro bonservis bedeli karşılığında sözleşmesi fesih edilmiştir'' denildi.
Siyah-Beyazlı yönetim Ailton'dan boşalan yabancı kontenjanı için ise son güne kadar bekleme kararı aldı.
Menajer Ali Gültiken "Şu anda sıcak bir transfer görüşmemiz yok" ifadelerini kullandı.