denizlispor başkanı düşersek herşeyi açıklarız dedi
1-neden fedarasyon bu konunun üstüne ölü toprağı attı?
2-bir fedarasyon yetklisi çıkıpta neyi açıklayacaksınız dedi mi?
3-sonuçta denizli kümede kaldı maç 120 dk. oynandı denizlinin kümede kalmasında bunun bir etkisi yok mu?
4-yarın obür gün Adnan polat çıkıp Nihat Özdemir'in söylediklerinin aynısını söylerse federasyonun tepkisi ne olur durum söz konusu olur mu?
edit:Federasyonun yaptığı aslında doğru bir harekettir.birisi çıkıp bişi söyleyip ıspatlayamıyor ve su bulanıp gidiyor.bundan sonraki olaylarda aynen bu görüş açısıyla bakılmalı.Ancak neden ilk fenerbahce geçmişte bunun örneklerini yukarıda verdim zaten.fedarasyon aynı her şey aynı yapılan işlemn farklı.