JoE CoLe ya arkadaşlar şu co-owershipi(ortak pay)ı bi türlü anlamıyorum ne demek bu ortak pay yapınca noluyo bi açıklayın
essmt http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=67098&pagenumber=1&perpage=10&sm=782112 Bu konuda cevabını bulursun