ilk zamanlarla alakası yok ya aylardır oynuyorum master league kurunca bişeyler oluyo. 3 yıldızda karşımdaki takım delielr gibi top oynuyo yani fizik kurallarına aykırı hareketler ve futbol sanki herbiri dünyanın en iyi takımları. normal futbol oynamıyorlar ama hiç müdahale etmesem bile gol atamıyorlar zar zor 1 tane atarlarsa atıyorlar yoksa 0-0 bitiyor. benden hızlı koşuyorlar, hiç çalım atamıyom, ortalarım yerini bulmuyo, şutlarım hep adamlara çarpıyo. Yani anormal anormal şeyler ya deli oldum offf yaaaa. ama normal maç yaparsam 5 yıldızda bile galip gelebiliyorum nasıl oluyo anlamıyorum. Yardım Lütfen...........