polat1907 ben çalıştırdımda ne değişiklilk yapsam oyuna giremiyorum oynu bozuyor arkadaşlar kimsede yardımcı olmuyor forumu gezin diyorlar forumda bulabilseydik zaten buraya konu açılmazdı yardımlarınızı bekliyoruz
cimbom0101 valla nasil kuruyon ama acamiyom uyari seyi geliyor nasil acacam programi biri soylesin ya cildiracam site yoneticilerinen yardim bekliyorum eger cevabi bir yerde yaziyorsa linki verin