deydey34 arkadaşlar bu benim ilk facem iyi yada kötü yorum yaparsanız sevinirim http://img169.imageshack.us/my.php?image=ilkfacemqk7.png
deydey34 teşekkür ederim hepinize sağolun _sniper_ arkadaşım can aratı,deivid,eduyu yapıcamda bana kaliteli resimler lazım bende kaliteli resimler olsa yapcam bulursam kaliteli resimler yaparım.
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: 01041993 teşekkür ederim hepinize sağolun _sniper_ arkadaşım can aratı,deivid,eduyu yapıcamda bana kaliteli resimler lazım bende kaliteli resimler olsa yapcam bulursam kaliteli resimler yaparım. eyv bekliyoruz
deydey34 işte can arat yorumlarınızı bekliyorum lütfen http://img458.imageshack.us/my.php?image=canaratxq1.png
ckuleyin yaaa kusura bakmadaa konuyla ilgisi yoq ama şu fenerin felan formasını neyle attın oyuna hangi progrmala bnde we turca var türk takımlarını atıyorum kaymış oluyoo nası yapcam düzgün lütfen yardım ettttttttttt msnin varsa verirmisin orda daha rahat konuşuruz
deydey34 ckuleyim ben onu yuklemedim forma düzenlemeden klendim yaptım renklerini flan formayı ben bulup yaptım hiçbiryerden yukleme yok yani bu arada facelerle ilgili yorum yaparsan sevinirim
ermiss face can sanki yamuk havaya doğru olmuş ama benzemiş birazz daha az gülse benze başarabilcen bu arada bende bawarenin yaptığı mmüthiş 100çyıl formaları var kitserverdan eklenio
deydey34 Orjinal Mesajı Yazan: ermiss face can sanki yamuk havaya doğru olmuş ama benzemiş birazz daha az gülse benze başarabilcen bu arada bende bawarenin yaptığı mmüthiş 100çyıl formaları var kitserverdan eklenio arkadaşım bi şu canın gerçek fotoğrafına bak başka resmini bulamadım ondan böyle oldu bi yaptığıma bak bide gerçek can arata http://img305.imageshack.us/my.php?image=can1in9.jpg
ermiss kardeşim tamtmam da o editten ayarlayamıomusun birde pohotosopdan o kafa yamukluğunu düzeltebilişrsin neden yapmadınki biraz acemisin galiba
deydey34 Orjinal Mesajı Yazan: ermiss kardeşim tamtmam da o editten ayarlayamıomusun birde pohotosopdan o kafa yamukluğunu düzeltebilişrsin neden yapmadınki biraz acemisin galiba evet arkadaşım bu işte daha yeniyimde fazla bilmiyorum