StRoNgEsT_G_L_T_S_R_Y Merhaba arkadaşlar adım furkan siteye yeni üye oldum başarılı olcağımı umuyorum
mehmedinho50 Güzel faceler tebrik ederim. Ama bazi faceler cok tanidik geliyor ama bosver :D Güzel faceler. Kardes birde Stepanov yaparmisin lütfen ;)
Ume Yorum Yokmu vs türü mesajlar olaya çare getirmez mesajını sildim zamanla yorum gelecektir elbet..Şak diye yorum istersen gelmez sabır..
PeSm@NiAc Bazı face'lerin modelleri senin değil heralde saç'ta yapmayı bilmiosun saçl'lı face'lerde war onlarda alıntı olabilir die düşünüorum
StRoNgEsT_G_L_T_S_R_Y yaw kardeşim tolganın neresi olmamış bide bunların tüm modelleri hepsi BANA aittir. araştırmadan hüküm vermeeee:mad:
!nfern0 ya birde şmdi aklıma geldi,sizcede faceler "aşırı bir fotoğraf olma" özelliği taşımıyor mu?yani doğallıktan uzak..
_wolff_ Yoo bence sadece ribery yapay dierleri doğal bence Nesta güzel olmuş.Kezmanda çok kötü deil benimkinden ii