ugurcangs yaa abi ben bu işi çözemedim.patch 1.10 kurulmuyo hamachiden oynayamıyorum.noolcak bu iş bi çare gösterin hade abiler yaa olmazki böle şu nimetten bizde faydalanalım demi... :)
Legend_Ghost_2307 format attırman lazım ya da başlat çalıştır regedit ten hamachi ile ilgli kayıt bilgilerini sil ben öyle yaptım tavsiye etmem :D
ugurcangs ee napalım legend kardeş bizede format yolu gözüktü artık ama bilgiler için yinede saol.sizde olmasanız...
bymumi10 Orjinal Mesajı Yazan: ugurcangs yaa abi ben bu işi çözemedim.patch 1.10 kurulmuyo hamachiden oynayamıyorum.noolcak bu iş bi çare gösterin hade abiler yaa olmazki böle şu nimetten bizde faydalanalım demi... :) kardeşim BURADAN indir herifin biri dosyayı winampın yükleme şekliyle aynı yapmış kurdum aynı sorun vardı ve oynadım bunu atlattıktan sora sitedeki online oynama ayarlarını port açma falan yapıosun siteede var zaten kolay gelsin :):)