Evet arkadaşlar Ockham ,CEP in en son versionu olan 2.0 ı çıkartmaya hazırlanıyor.Patch şu anda &80 de.Yani çıkmasına çok az bir süre kaldı.Ockhamın deyişine göre 10 Eylüle kadar çıkacak.
Ockham 2.0 da bir çok yenilikle birlikte geliyor.Oyuna yeni TV Logosu , yeni kramponlar , yeni hakemler ve formaları , yeni faceler (Özellikle Latin Liglerindeki futbolcuların yüzleri vs...) ekleyecek ve 30.000 den fala futbolcu olacakmış..
Ockham oyununuzun sadece forma ve mini kits ve facelerini güncelleyin diyor.Gerisini ben halledeceğim diyor.
Haydi hayırlısı bakalım.İnşallah dediği gibi olur herşey.
Bu arada fifa 99 dan beridir yamalar , program ve grafik eklentileriyle ilgileniyorum.
Her türlü sorunlarınıza yardımcı olmaya çalışırım.Yeterki sorunlar acemice olmasın (Örneğin; Kitraptordan sonra faithbuildier i çalıştırmayan birinin "Ben Kitraptor la forma ekledim ancak oyuna giremiyorum demesi gibi :)"
Büyük projelerde her zaman yanınızdayım arkadaşlar.Elimden gelen herşeyi yapmaya hazırım...
Kendinize iyi bakın.İyi Fifalar :)