XII http://img170.imageshack.us/my.php?image=karneoq3.jpg evet beyler ek kontenjanla başvursak girebilirmi?Tabiki 2 senelik üniversiteler.oda baskı resim vs.. bölümleri..
_TaYFo_ Başka bir sitede de gördüm seni.Baya açık kontejyan var diyorlar ama bakalım hayırlısı ben de bekliyorum
MateJa ek kontenjanla girebilmen için sanırım puanının girmek istediğin bölümün min. puanından fazla olması gerekiyo (yanlışmı biliyorum yoksa :)) Ösym'nin sitesinden bulabilirsin min. puanları
EATR_Wolf **Bence iyi bir yeri kazanman oldukça zor.Doğru düzgün çalışıp daha iyi bir yer kazanmanı önerebilirim sana...**
lbj2323 Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP ek kontenjanla girebilmen için sanırım puanının girmek istediğin bölümün min. puanından fazla olması gerekiyo (yanlışmı biliyorum yoksa :)) Ösym'nin sitesinden bulabilirsin min. puanları evet doğru biliyosun en az puanın üstünde olman gerekio ama ayrıcalık tanıyam ünvteler de oluyo