ozman89 Bi daha kimseye böle şaka yapmıcam.Hani hapşırınca çok yaşa denirya ben genelde çok samimi olduğum arkadaşlarıma 'geber' derimde.Allah rahmet eylesin:(
rapper şakayı yapan şimdi nası bi psikolojik durumdadr acaba..allah rahmet eylesin ne diyelm ben gazetede görmüştüm şok oldum wallaha
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: rapper şeytan diil azrail:D dogru azraille getirilmisti artik bu ise...:D