Ben İlk Sezon
Hasan Kabze,Halim Kurtulmuş,Song,Tomas,Orhan Ak,Fevzi,volkan,saidoui,suat,heinz,mülayim,ardayı sattım toplam 17 € Kazandım Onların Yerine.
Lua Lua O'brien Ugur Yildirim Bye Vanden Borre Kerlonu Aldım.
O Sene Uefayı Aldım Türkiye Ligi 1.cisi oldum
Sonraki sene
raul bravo sezer schröder alpayı aldım
sattıklarım ;
iliç,O'brien (725 K'ya Almıştım 3.7 €ya sattım) altan vandenborre özgürcan ve lualuayı sattım
Ligde Birinciyim Bu Trasnferlerden Ettiğim Karla Bütün Personellerimi Değiştirdim Güzelde Bir Antreman HAzırladım Çok İyi Devam Ediyor Şampiyonlar Liginde Finalde Chelseayla Oynuycam