arkadaşlar geçtiğimiz günler de face yükledim bilgisayara daha sonra ggs programını kullanıp yüklediğim faceleri importladım ancak oyuna girdiğimde hiç biri benim yaptığım face değil eski haliyle duruyodu.0_text i kapatırken kaydetipde daha sonra eski 0_text ile değiştirmem gerekiyor mu????:confused: :confused: