Yardım topiğini illa yönetimden arkadaşlarımız yardım etsin diye açmamıştık.Birbirinize yardım etmek için kullanırsınız diyordum.Ama gene armut pişşin ağzıma düşşün bir zahmette sindirilsin diyorsunuz.Biz de robat değiliz hani 7/24 online olamıyoruz.Kaldı ki her zaman online olsak bile herşeyi bilmeye müktedir değiliz.
Bundan sonra atacağınız mesajlarda serzeniş ifadeleri görmek istemiyorum.Daha üzeri hakerete varan mesajlar olursa ki,umarım olmaz,ceza vermek zorunda kalacağız.