badmango_crespo ya kardeş fenerbahçe fifa ya ekleneli daha bi sene oluyo hadi tsl de bu sene eklendi şükrü saraçoğlu biraz zor gibi gözüküyo tabiki bende isterim şükrü saraçoğlunun olmasını ama ea işte ne yapacağı hiç belli olmuyo...
ersanmartin Orjinal Mesajı Yazan: badmango_crespo ya kardeş fenerbahçe fifa ya ekleneli daha bi sene oluyo hadi tsl de bu sene eklendi şükrü saraçoğlu biraz zor gibi gözüküyo tabiki bende isterim şükrü saraçoğlunun olmasını ama ea işte ne yapacağı hiç belli olmuyo... evet o da doğru ama işallah eklenir:(
_FT_9 Ya TSL liginin olması süper Wolf eğer bi türk takımının resmini buursan (ki bu bulduğunresim GS olsun ) mulaka yayımla ... Ya Nick değiştiriliyomu değiştiriliyosa nasıl ????
Lvnt_Asn aha one turkcell super lig dio böle görünce ekranda insan daha fazla heycanlanıo yaa cıksın su oyun artık :D ayrıca sondaki ronaldinhonun golündende anlıyoruzkiii vuruslar felan cok güsel olmus
ridvanelka valla bana sorarsanız ş.saraçoğlu olmayacak çünkü oyuna eklenen 9 yeni stattan çoğu d.kupası stadı olacağına göre bizim stat eklenmez gibi geliyo bana
ersanmartin evt bende çok sabırsızlanıyorum demo çıksın 1-2 hafta demoyla yetiriniriz ama ancak 1-2 hafta sonra gene sabırsızlanmaya başliycam:D
usame17 Orjinal Mesajı Yazan: B-MaC turkiye super liginin arasinda olmasi guzel... fenerbahce sayesinde tabiki :P asıl galatasaray sayesinde galatasaray avrupada türkiyeyi tanıttı kupalar kazandı.şampiyon Avrupa Fatihi Galatasaray.
Lvnt_Asn kardes dikkat et flood oluo :)bende sanmıyorum s.saracoglu olmaz ama 2.bi süpriz olursa hicde fena olmaz
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: B-MaC turkiye super liginin arasinda olmasi guzel... fenerbahce sayesinde tabiki :P ve de türk takımlarının iyi transferlerinden kaynaklanıyo.. Ricardinho, Degado, Alex, Song, Kleberson,Kezman gibi
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: B-MaC turkiye super liginin arasinda olmasi guzel... fenerbahce sayesinde tabiki :P ve de türk takımlarının iyi transferlerinden kaynaklanıyo.. Ricardinho, Degado, Alex, Song, Kleberson,Kezman gibi galatasaraydan kim vardi :P
FifaMen bunları fifa 2007 de galatasaray-fenerbahçe maçlarında çözeriz şimdi tartışma zamanı değildir arkadaşlaar,bunu kutlayalım ve demoyu bekleyelim
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: DjKaAaN95 Turkcell Süper Lig Bu Ne Güzel Lig Hiiiiç Bitmesin Turkcell Süper Lig + be abim + beeeee++++++++111111111