Orjinal Mesajı Yazan: 10UR
Bence İnönü olma ihtimali çok düşük. Samiyen Atatürk ve Saracoğlu olabilir. Artık FB'nin stadı eklensin. Adamlar o kadar yaptılar bizim küçücük stadı ekliyorlar:)
Onur abi özlettin bizi yahu :).Dediklerinin son kelimesine kadar katılıyorum.Beşiktaş'ın stadının yapılması çok zor.Adamlar Celtic'in stadını bile yeni eklediler oyuna :).
Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň
Bu Görüntülerden Sonra Bende Birşey Diyemiyorum :)
Ama Olmama İhtimalini Yinede Göz Önünde Bulundurmalıyız :p
Neyse umudum biz birkaç kişi olarak "Pazardan iyi don almışızdır".Güzel bir lig temennisiyle...