SkyJacker. 1024 kbps kotalı adsl kullanıyorum.az önce http://speedtest.ttnet.net.tr adresinden hız testi yaptırdım ancak sonuç 390 kbps = 48 KB /s olarak çıktı.interneti kullanan tüm programlar kapalıydı.oysa daha sabah rapidshare de 117 kb / s ile download yapıyordum. şuan o hız 15 kb/s ye düştü..modem kablolarını çıkartıp tekrar taktım , modemi açıp kapadım , ama nafile. :( yardımcı olursanız sevinirim.
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: antonio_cassano bendede öyle oluyor tt bize şaka yapıyor herhal bendede oyle ?!
..Nicklas.. 40 mb lık dosyayı 45-50 dk indirdim kaplumbağa hızında internet fahiş fiyata demekten kendimi alamaıyorum
Starbury bu benim internetin gerçek hızına ulaştığını bitek sabah saat 4 te 5 olduğunu görüyom eğer dosya indircekseniz o saatlerde indirin tt'a bol bol küfür etmeyi unutmayın