**Kezman G.Saray'ı bekliyor**
Dün F.Bahçe TV’nin programına katılan Sırp futbolcu, Türkiye’ye gelmesindeki en büyük nedenin, F.Bahçe’nin lig ve Avrupa’da kupalar hedeflemesi olduğunu belirtti. Ezeli rekabeti çabuk öğrenen ve G.Saray’a laf atan Kezman şöyle konuştu: “Geçen sezonki Atletico Madrid’in böyle hedefleri yoktu. Türkiye’de çok sayıda arkadaşım var, sıkıntı yaşamayacağım. Hocamız Zico’nun hücum futbolu oynatması da benim için önemli. F.Bahçe’de elimden geleni yapacağım. Taraftarın büyüklüğünü ise daha havaalanında gördüm
**‘BİRLİKTE COŞACAĞIZ’**
Sarı-lacivertli taraftarlar kulüplerine çok bağlı. Gollerimle onları coşturacağım. G.Saray’a da gol atıp, gerçek F.Bahçeli olacağım. Bunun önemini iyi biliyorum. Bana destek versinler, ben de rüyalarını gerçekleştirmeye çalışayım. Deivid gelince birlikte çok gol atacağız.” Bu arada İspanyol radyosu Cadanaser, F.Bahçe’nin Kezman için A.Madrid’e 8.5 milyon Euro bonservis bedeli ödediğini bildirdi.