Evet her geçen gün biraz daha anlıyorum bizim yönetim bunu bilerek yaptı. Yani Şampiyonlar Liginde bir takımın başarılı olmasını imkansız gibi gördüler ve ne transferler yaptılar ön elemeyi geçmek için nede 2 Kiev maçında da çok iddialı hırslı yorumlar yaptılar sadece ''Turu geçeceğimize inanıyoruz'' diyorlardı. Bence Yönetim Lugona'yuda çooook istese oynatabilirdi ( bu konuda çoook fazla bilgim yok ) yani bence bu sene 100. yılımızda Aziz Başkan ve ekibi UEFA'yı ya istiyor ya da avrupa defteri gene öle kalsın Ligimizdeki Şampiyonluk Yeter diyoR, veya bi başka seçenek?.. Sizcede öle değil mi ? Bence bu transferler böle son güne felan kalmamalıydı onlarda biliyordu parayı basıp alabilirlerdi ilk günden neden bu kadar beklendiğini Hiiiiç ama Hiiiiç anlamıyorum.
Bu konuda sizin yorumlarını çok merak ettim yani bi ben mi düşünüom mantığıyla hareket etmektende sıkıldım yorumlarını paylaşırsanız sevinirim ;)