aniltorener arkadaşlar bende we turka yüklü 3d analyze la oyunu açıyom. oyuna giriyom ama galatasarayla evinde yaptığım her maçta siyahlı mavili bişe ekrana gelio ve oyunu berbat ediyo ne yapabilirim lütfen yardım
ermiss bak bi diğer konuda da belirtmiştim 3d anlşayzdenn daha kolay yolu var weturcayla oynamanın orginal o.textekileri ggsyle topları export et weturcadaki oçtexteki toplarla değiştir yani import yap bidaha oyundan atmaz yani we turcadaki sorun toplarda