Yiğit Özgür'ün bir karikatürüne benzemiş bu iş,karikatürü bulamadım şimdi ama diyaloğu yazayım:
Kız:Utan lan babam yaşında adamsın.
Adam:Niye utanayım evladım.
Baba:Ihııhı 56 yaşındayım.
Kız:Bakın babam 56 yaşında ve utanıyor.
Adam:Baban delirmiş kızım.