Katılıyorum...4 Sene önce Upload edilmiş olmasından kayanaklanıyor olabilirmi ??? :D:D:D
Oğlum 2008 senesindeyiz Pes 2009 çıkıcak Pes 4'ün yamalarının linkleri ile kim uğraşsın.Hala yama yapanlar var.İyi de yapıyorlar yama yapmakla ama oradaki yamaların çoğu 4-5 sen önce verilmiş...