Arkadaslar benim bir sorum olacak; FIFA 2006'da Playstation 2'de penalti atislari nasil kurtariliyor. Hangi tuslari kullanmak gerekli?
ya Playstation'da daha yeni oynamaya basladim da, eskiden hep PC'den oynuyodum, o yuzden cozemedim PS2'de.
Bi yardimci olabilirseniz sevinicem.