RaphaeLmiX çıkış tarihi 28-29 Eylül 2006 olcakmış...demo ise daha tam kesin değil ama 1 eylül diolar bakalım... bekleyip görücez..
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU oyun 28 eylulde piyasaya çıkıo http://www.breamster.com/ kaynak gün sayıyo sitede.. ne kaynağı arkadaşım.bu bizim soccercenter gibi bi site.yabancı fifa fanları yapmış belli yani. ayrıca burda demo yayınlancakmı çıktıı gün.sorumlu biri yazarsa sevinirim.
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU oyun 28 eylulde piyasaya çıkıo http://www.breamster.com/ kaynak gün sayıyo sitede.. biz bilmioduk ya saol.. sorumlu birimi?herkes yayınlayabilir demoyu burada.biri yayınlar işte..
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: erims91 Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU oyun 28 eylulde piyasaya çıkıo http://www.breamster.com/ kaynak gün sayıyo sitede.. ne kaynağı arkadaşım.bu bizim soccercenter gibi bi site.yabancı fifa fanları yapmış belli yani. ayrıca burda demo yayınlancakmı çıktıı gün.sorumlu biri yazarsa sevinirim. arkadaşım oyun için geri sayım yapmışlar 28 eylülde çıkacak..nba 2007 de 26 eylulde çıkacak bu sene oyunlar erken cıkacak
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU Orjinal Mesajı Yazan: erims91 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU oyun 28 eylulde piyasaya çıkıo http://www.breamster.com/ kaynak gün sayıyo sitede.. ne kaynağı arkadaşım.bu bizim soccercenter gibi bi site.yabancı fifa fanları yapmış belli yani. ayrıca burda demo yayınlancakmı çıktıı gün.sorumlu biri yazarsa sevinirim. arkadaşım oyun için geri sayım yapmışlar 28 eylülde çıkacak..nba 2007 de 26 eylulde çıkacak bu sene oyunlar erken cıkacak İNŞ!!
_FT_9 NBA 07 ve FIFA 07 yi çok merak ediyorum şu 1 eylülde gelmek bilmedi... Ayrıca NBA 07 nin demosu ne zaman çıkıyor ???
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: DjKaAaN95 NBA 07 ve FIFA 07 yi çok merak ediyorum şu 1 eylülde gelmek bilmedi... Ayrıca NBA 07 nin demosu ne zaman çıkıyor ??? ea downloader'de cikti olarak gosteriyodu.
FIFA_men Ya ne farkeder arkadaşlar anlamıyorum ya.ha 28 eylül ha 29 eylül.bunun için nerdeyse millet birbirine giriyo ya.sabırlı olun biraz.bekleyip görücez.başka çare yok.sonuçta oyunu almak isteyen herkesin en geç ekim ayında elinde olucak .Tüm dünyada aynı anda.
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: muratbasol Ya ne farkeder arkadaşlar anlamıyorum ya.ha 28 eylül ha 29 eylül.bunun için nerdeyse millet birbirine giriyo ya.sabırlı olun biraz.bekleyip görücez.başka çare yok.sonuçta oyunu almak isteyen herkesin en geç ekim ayında elinde olucak .Tüm dünyada aynı anda. tum dunyada ayni anda?:D:D