merhaba arkadaşlar fifa 07 oyunun çıkmasının arifesinde forma yapmaya devam ediyorum:
eski formaları yapmak daha zordur resim bulma açısından bana resimleri bulmam konusunda yardımcı olan tuncc arkadaşıma teşekkür ediyorum.
barca 2002away:

barca2002home:

gs2003home:

sağ alttaki karalama sizi şaşırtmasın patchmaker olduğum site için yapmıştım fakat siteyi çökertmişler:Dnasip olmadı yani.
artık bişeye de karar verdim eskiden gs formalarına öncelik gösterirdim bu sene avrupaya ve anadoluya açılmak istiyorum .fifa07 demosu çıktığında yeni templatelere göre formaları yaparız;)bu arada gs forması yapma tutkum da tüm hızıyla sürecek yeni ve eski formalardan arşivim olsun istiyorum.
yukarıdaki barca awyı tavsiye ediyorum ben çok beğendim.
görüşlerinizi bekliyorum;)