JoE CoLe arkadaşlar eğer istek olursa 2012 save dosyasını yayınlıcam istek olursa!!save fenerbahce üzerine kurulu turkiye,italya,ispanya,ingiltere ligini kapsıo hepsinde 1.ligler seçili database normal
Cesc Bende de var(2012). Marseille'yı yönetiyorum. İngiltere, İspanya, İtalya, Fransa, Almanya, Hollanda, Portekiz, Türkiye, Brezilya, Arjantin, Rusya 1. ligleri var, bide Türkiya A Kategorisi var. Database normal. Ama boyutu 255 MB...
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Bende de var(2012). Marseille'yı yönetiyorum. İngiltere, İspanya, İtalya, Fransa, Almanya, Hollanda, Portekiz, Türkiye, Brezilya, Arjantin, Rusya 1. ligleri var, bide Türkiya A Kategorisi var. Database normal. Ama boyutu 255 MB... winrar la sıkıştır
Battousai Gerçekten bu şekilde oyuna devam ederek zevk alacak arkadaş var mı merak ediyorum :rolleyes:
JoE CoLe Orjinal Mesajı Yazan: Battousai Gerçekten bu şekilde oyuna devam ederek zevk alacak arkadaş var mı merak ediyorum :rolleyes: arkadaşım isteyen warsa koycam zaten istemiyosan seni ilgilendirmiyoo
musty isteyene 2012den stockport county save game yollayayım.. 4.ligden aldım takımı 2010da premier lige çıktım..2011de şampiyon oldum bu sene de 4.yüm.. ingiltere ispanya almanya italya arjantin brezilya fransa hollanda ligleri açık..save boyutu sıkıştırılmadan 300mb falan..
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: anatoli3492 Orjinal Mesajı Yazan: Battousai Gerçekten bu şekilde oyuna devam ederek zevk alacak arkadaş var mı merak ediyorum :rolleyes: arkadaşım isteyen warsa koycam zaten istemiyosan seni ilgilendirmiyoo Evet haklısın istemiyorum orası beni ilgilendirmiyor.Ben isteyen arkadaşları merak ediyorum konuyu da bu yüzden takip ediyorum,dolayısıyla beni ilgilendiren kısmı burası...