..wiSh.. Yapmış olduğum Şampiyonlar Ligi Popup'unu sizlerle paylaşacağım. Maç Esnasından Bir Görüntü Not: Rar 'lı dosyaların içindeki ''BENİ OKU'' yu lütfen okuyunuz.. İyi oyunlar.. İndirmek İçin Tıklayınız ..!
..wiSh.. Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Eline sağlık.Yama "Dosya Merkez"imize eklenecektir. Teşekkür ederim.