caner06gfb BENİM BİLGİSAYAR ''rar''dosyasını açmıyor da.yardımcı olursanız sewinirimmm.SAYGILARRımLAA!! **Uyarı: Forumda büyük harflerle konu açmak yasaktır.**
Last_Blow Büyük ihtimalle bilgisayarında WinRaR programı olmadığı için problem yaşıyorsun. Problemini halledecek olan program için; Buraya tıkla
caner06gfb :D Dostum çok tşk ederim allah senden razı olsun valla.sonunda fm2006v20 yi yukledim.saygılarrrr!!!...