arkadaşlar cdkey aramak için girdiğim bir fifa sitesinde şunları yazıyor:
İki Resim Arasındaki Onlarca Farkı Bulun
Aşağıdaki ilk resim Fifa 07'nin, ikinci resimse Winning Eleven 10'un X-Box 360 versiyonlarından alınma. Grafik olarak PES ve WE serilerinden her zaman üstün olan fifa bu sene yaptığı gelişmelerle bu üstünlüğünü at gözlüğünü çıkartmamakta direten PES'çilere de kabul ettirecek. Bu sene oyun motorunda da bir hayli değişiklik yapan fifa PES çileri susturacak gibi görünüyor. Resimlerin büyük hallerini görmek için üstlerine tıklayın...
resimlerin linkleride bunlar:
http://rapidshare.de/files/30926469/fifa.jpg
http://rapidshare.de/files/30926689/we10.jpg
bende bi pesciyim ama pes ile yeni tanıştım önceden bir fifa hastasıydım fakat şimdi fifa ile geçirdiğim günlere acıyorum asıl esciler değilde fifacıların o at gözlüklerini atıp olanları görmeleri lazım. hadi arada grafik farklılıkları olsun yinede pes fifaya göre çok güzel bir oyun mesela bi atağa kalkış olsun firikik olsun daha bir çok şekilde fifa ya üstünlük kurar
yorumlarınızıbekli yorUM
TÜM GALATALILARI,TRABZONLULARI KUYLARIM, FENERBAHÇELİLERDE ÜZÜLMESİN BİZDE YOLUMUZA UEFA İLE DEVAM EDERİZ