Henuz kotu bir gidis yok. Daha 4 hafta oldu, bismillah hele bir durun nefes alin.
Kotu gidis yerine puan kayiplari diyelim, bunlar da kacan goller , hakem hatalarina bagli.
Galatasaray'in savunmasi gecen sene de super degildi. Galatasaray hep yediginden fazlasini atarak aliyordu maclari, bu sene atilamiyor goller kaciyor, bu yuzden puanlar kaybediliyor. Yoksa gecen seneden farkli degil takim.