Medya kendi isimler attı ortaya,olmayıncada kendisi laf ediyor,komik durumdalar bence.ne baskan ne bir baska yönetici cıkıp da acık acık biz campbell alacagız,biz ronaldo alacagız,biz capello alacagız demedi.görüşmüş olabilirler,e olmayınca da olmuyor ne yapalım.medya her gün yazdı ronaldo fenerde,capello fenerde diye olmayıncada kendileri bos bos laf ediyorlar.sansal iyice azıttı gecen seneden beri zaten.Allah sonunu hayır etsin onunda...