blueeda bence adam ölmek istiodu,neden öldürmedin die küfür edio:) -bu arada başlıkta dikkatimi çekti,ya hepsini büyük yapın ya da hepsini küçük,anlamıorum şöle şeleri..nese..- yuh yani nası kalktı yaw:D
Shevchenko bu adam özellikle Allah adını küçük yazıyo ama neyse Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat allahın Gay leri nolcak
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko bu adam özellikle Allah adını küçük yazıyo ama neyse Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat allahın Gay leri nolcak Evet çok haklısın. Allah hariç hepsini büyük yazıyo..
TaYTaNiK Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat allah allah Sanki aynı konu Galiba okumadın (aramadan buldum :))
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko bu adam özellikle Allah adını küçük yazıyo ama neyse Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat allahın Gay leri nolcak Evet çok haklısın. Allah hariç hepsini büyük yazıyo.. Taktiniz sizde herife AHuAHu:D
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX Taktiniz sizde herife AHuAHu:D Yo takmadık.. Resmen herife hakaret var burda....:D
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Milanbaros ama heryerde ALLAH ı küçük yazıyor Yok abi sadece Allah'ı küçük yazsa neyse. Allah küçük diğer tüm kelimelerin baş harfleri büyük, cümle sonundakinin bile... Neyse uzatmaya gerk yok, bize ne..
Peshayat Yaw nerden bildiniz zaten bende satanistim hergün kedi kanı filan içiyorum ya.. Abi bişey demiyorum size yaww Yok yani ben (A)llaha inanmıyom onu demek istiyosunuz Yok tuhaf çocukmuymuşum neyse öyle olsun