--------------------------------------------------------------------------------
Slm arkadaslar ben sizden bu fenerbahçe formasını istiyorum bende var ama arkasındaki yazılar sarı ustune sarı yazılmıs eger duzgunu varsa koyabilirseniz sevinirim.bide bu fenerbahce amlemi varsa koyup nasıl yapcagımıda soylerseniz sevinirim bende gerekli tum programlar var formayı yaparımda amlemi anlatırsanız bide bu patchleri(gold patch filan) onermeyin onları ben yukledim ve begenmedin sadece bunları koyarsanız sevinirim cok sagolun??!!!!
son olarakta su topları bi turlu yapamadım ilk sayfadaki anlatıma gore yapıyorum ama top cıkmıyooo????yardımlarınızı bekliyorum