sonuçta anelka elle 1 gol attı 3 takım birleşerekten el değmemeiş temiz bir lig istediniz fenerbahce nin büyüyklüğünün bir ke daha ispatlamış oldunuz.Sonra burak elle gol attı
1-eğer anelkanın elle gol attığı maçta anelka beşiktaşlı bir futbolcu olsaydı aynı golü aynı şartlarda atsaydı glatsaray ve trabzonspor aynı pankartla çıkar mıydı sahaya?
2-anelkanın golüne bu kadar tepki gösteren diğer iki takım aynı tepkiyi şimdi gösterir mi?
3-muhtemelen göstermeyecekler acaba neden?
4-tüm bu şartlar göz önüne alındığında ortada bir kutsal ittifak var mıdır yok mudur?
5-eğer bunun adı kutsal ittifak değil diyorsanız peki adı nedir buna bir ad koymak gerekmiyor mu?