Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21
siz demo cikacak diye boyle yaparsaniz. Full oyun ciktiginda galiba kalptan gidersiniz....Ne bu heycan? ciktiginda hep beraber gorecez burda bu konuyu uzatmakta hic birimize bir faydasi dokanmiyacak. Bence ancak onemli bir bilgi cikmayana kadar birsey yazmiyalim diyorum
doğru diyosunda zaten demoyla 29 eylüle kadar öyle zaman geçicekkki kalpten gittim zaten ben dün rüyama girdi :D:D ea sports forumlarında süpriz haber bekliodu herkes ama malesef :(
bu arada beyler demoda ilk hangi takımı alıp maç yapcaksınızı
ben Arsenal sonra Barcelona :D:D